vineri, 17 august 2007

Vinovatii fara vina cer sa se faca lumina

Ieri s-a intamplat un lucru cu adevarat trist si unic (sper :) ) Datorita unei combinatii de uitare si nesimtire din partea mea amestecata cu un pic de exces de zel din partea furnizorului de energie electrica, un domn a venit si mi-a taiat curentul. Taiat curentul e mult spus pentru ca de fapt doar a lasat sigurantele jos si a invartit un elegant sigiliu peste ele.

Rezultatul este acelasi, a trebuit sa ma imprietenesc cu lanterna, am ramas fara apa calda si a trebuit sa trag un prelungitor de la birou sa asigur continuitatea frigiderului :) .

Si pentru ca tin lumanarile pentru alte ocazii am decis sa parasesc micul meu colt de paradis linistit si intunecat si sa ma duc la ai mei parinti peste noapte unde am putut asculta "Simfonia nr 3 pentru Excavator si Buldozer" ,pentru care as dori sa le multumesc celor ce au decis sa modernizeze tramvaiul 34 tocmai acum cand mi s-a oprit mie curentul.

Din fericire, nu ma voi bucura prea mult de viata medievala lipsita de electricite pentru ca datorita lui Cristian, caruia in fata caruia ma mai inclin inca o data, astazi intre 10 si 12 ma voi realutara secolului 21 din mileniul 3.

Niciun comentariu: