miercuri, 15 august 2007

Sandokan

Mergeam azi prin Carrefour si am observat superpromotie: Sandokan pe DVD numai vreo 9 lei si putin. M-am oprit si am incercat sa-mi aduc aminte daca era filmul ala cu tigri sau cu banditii care sareau de pe un vagon pe altul, daca-l vedeam pe video sau duminica dimineata la emisiunea pentru pionieri. Probabil ca as fi gasit in adancul memoriei un detaliu care sa ma lamureasca dar invitatia de a merge spre casele de marcat m-a smuls din meditatie, si civilizat m-am incolonat la coada.

Pe urma ajung acasa si vad ce mailuri primeste Aura . Sandokan nu e acolo. Mii de copii care se jucau de a Sandokan probabil au fost deziluzionati in 2006. Dar uite ca timpul face dreptate si le aseaza pe toate la locul lor. In 2007 Sandokan nu a murit. Ba mai mult de atat troneaza mare deasupra unui capat de rand de hypermarket, sfidator si mandru. Am vrut sa cumpar DVD-ul , sa gasesc un raspuns la intrebarea care ma macina, dar se vanduse si erau tot felul de alte filme in locul lui.

Nici acum nu stiu exact ce facea Sandokan, insa pot spune cu mana pe inima ca si eu am fost Sandokan.

Niciun comentariu: