sâmbătă, 18 august 2007

patru pe o canapea

Pentru a sarbatori reintoarcerea la civilizatie si lumina datorata redobandirii de curent electric , azi am terminat mai tarziu de lucru si impreuna cu Cristi si cu Monicile :) am vazut un film dragut care ne-a facut sa radem si sa mai uitam de mancarea de pisici, pompele de apa si alte minunatii tehnice care se pot gasi online si achizitiona foarte simplu pe zooplus.ro . Filmul care nu a fost downloadat ilegal de pe vreun site de torrente , "I want Candy", este destul de tare si este inzecit mai interesant de vazut cu prietenii pe canapea si cu popcorn home-micro-oven-made.

In seara asta am ales sa dorm la mine acasa pe straduta noastra linistita si pensionareasca unde nu colinda nimeni cu tarnacopul pe trotuar iar excavatoarele sunt doar niste amintiri confuze din desene animate cu Chip si Dale.

Remarc cu ingrijorare ca o parte din haine le am in aceeasi geanta ce acum o saptamana se odihnea agale in (antepen)ultima casa pe stanga din Romania, si ma intreb daca mai are rost sa le pun in sifonier sau sa astept weekendul viitor sa mai completez si via portbagaj sa le duc direct la mare.

Ma gandesc ce calatorii extraordinare am avut in ultma saptamana : Bucuresti trist 2007 -> marea neagra si vesela 2007 cu folk you 3 -> Bucuresti trist 2007 -> Bucuresti enigmatic 1400 si ceva -> Bucuresti trist 2007 de unde va salut respectuos: Blog YOU!!!

Niciun comentariu: