duminică, 19 august 2007

transmisiune in direct

de abia mijlocul zilei si scorul este 3 la 2 pentru lucrurile rele care mi s-au intamplat pana acum , echipa rea conduce de la pauza , insa echipa buna pare sa aiba sansesa egaleze. dupa o sculare de vis in mijlocul zilei pe la 11 si ceva ( 1-0 for the good things ) au urmat 2 vesti tragice , prima : bogdan a a avut un mic accident auto si cum eu sunt singurul cu 2 picioare functionablie a trebuit sa dau o fuga repede pana la politie sa-l ajut cu formalitatile de rigoare (1-1) ceea ce inseamna ca ratez masajul de care urma sa ma bucur in jurul orei 12 si care imi adusese cu ceva vreme inainte un zambet larg pe fata mea somnoroasa (1-2) . ma pregatesc de plecare, dau sa iau telefonul de pe masa cand bag de seama ca datorita unei sticle de apa minerala nepusa la locul ei , am reusit sa-i sparg displayul ( 1-3)...imprumhut repede un telefon si ma car. Ajuns la asigurari , dupa o asteptare infinita in sala ( de asteptare :) ) mi-a duc aminte ca exista o cafenea in camera de vis-a-vis, unde tocmai am terminat de savurat o delicioasa inghetata, am jucat de 2 ori mai mult pinball 3d decat am jucat in viata pana acum si in cele din urma ma prins si un computer cu internet . Ura! ( in cele din urma 2-3 for the good things :) !! )

se apropie cu viteza finalul primei reprize, cand o data cu iesirea lui Bogdan de la intalnirea cu politistul de serviciu sper ca lucrurile sa se apropie de un egal ,dadator de sperante , la pauza.

ca veni vorba de politisti, circulatie, prioritate si trafic nu-mi vin in minte decat urmatoarele cuvinte:

2 comentarii:

Dan spunea...

daca stau sa ma gandesc bine acum ..cred ca s-a terminat remiza neclara ... harry potter si ordinul din phoenix :) nereusind sa faca o figura convingatoare

Aura spunea...

poate asta e o misiune pentru Bourne :)