marți, 14 august 2007

Pentru ca mai cred ...

in oameni, si in mare si in delfini. Pentru ca ieri am jucat un fel de tenis sau fotbal in spatiu de servicii de la km 90 si ceva, pe nocturna. Pentru ca Aura are 4 in engleza si unul in romana. Pentru ca un ciocan poate rezolva multe probleme. Pentru ca circul de la botosani face aproape 14 ore pana acasa. Pentru ca in ziua de azi fetele nu mai aprecieaza sinceritatea si complimentele :) . Pentru ca inca mai exista oameni care vibreaza si au trairi intense cand canta Nicu Covaci. Pentru ca parintii sunt mai calmi decat iubitii. Pentru ca am stat toata ziua cu 7 cuvinte pe limba si in gand : " Nu vreau sa ma duc la munca". Pentru ca si miriapozii isi iau concediu la mare. Pentru ca in 2007 Andre nu au fost uitate. Pentru ca marea e sarata si prin urmare plutim in ea. Pentru ca unde-s multi puterea creste. Pentru ca nu poti sa cureti nuci fara sa te murdaresti pe degete, si pe fata. Pentru ca nu se gasesc roviniete dar se gasesc albume in partea dreapta a scenei. Pentru ca atunci cand pisica nu-i acasa, bloggeri umbla pe masa. Pentru ca si in parcarile de pe autostrada soarelui se mai fac glume proaste.Pentru ca imi pare atat de rau ca nu mai am sa citesc. Pentru ca daca ai norc poate reusesti sa nu te tai sau sa te arzi pe plaja. Pentru ca in continuare se face playback. Pentru ca soarele rasare cu 2 palme mai sus de nivelul mari. Pentru ca salata bulgareasca e mereu gata inaintea oricarui alt fel de mancare si are mereu 4 masline. Pentru ca nu tot ce zboara se mananca. Pentru ca Redbull iti da aripi . Pentru ca am realizat ca niciodata nu e prea tarziu. Pentru ca sper sa descopar ce fac toate butoanele si meniurile de pe ecranul meu si pentru ca Aura m-a ajutat, de aceea am am putut sa scriu toate astea.
Pentru ca mi-e somn si pentru ca ieri la ora asta colindam Bucurestiul dintr-un cartier in altul pentru a prelungi un weekend minunat , am sa ma duc la culcare.
Noapte buna !

Niciun comentariu: