sâmbătă, 1 septembrie 2007

limba romana

trecand ieri prin piata universitatii am remarcat puhoi de lume, am reusit sa aflu ca toata lumea aia se adunase pentru un concert, din cauza de foame extrema am decis sa ne continuam drumul spre pizza hut unde urma sa ne potolim poftele.
la intoarcere in dorinta de a avea parte de putin entertainment ne-am apropiat de locul concertului. vreo 4 -5 baieti imbracati in negru "cantau" cu spor.Mi-am adus aminte de vremurile din generala , cand la sfarsit de banchet dupa "bluzuri" rockerii puneau stapanire pe casetofon si incercau sa dea din cap si sa faca gigura aia cu parul lung, ceea ce era relativ amuzant pentru ca pe vremea toti eram tunsi scurt :D.
Solistul , un tip mic de statura, avea nevoie mare de un lapte cald cu miere, pentru ca nu se intelegea absolut nimic din ce cantam, cu o mica exeptie : din cand in cand scotea un foarte clar "mother fucker" sau" buna seara Romania ! you mother fuckin' shit"
Ulterior am aflat ca erau din Basarabia,rageau in romana, iar concertul era dedicat ... limbii romane

Niciun comentariu: